Wednesday 29 June 2011

Uwek, uwek, uwek dan uwek lagi?!!!

Mcm mana kalau la tetiba je aku mengandung lagik?! Alahaiiiiii.... Mudah-mudahan jgnlah lagi yek. Bkn apa, bkn aku tolak rezeki yg diberikan Tuhan cuma aku kesian ngn si manja ku syg tu je la..Yalah anak aku kan masih kecil lagi tiba2 lak dah dpt adik! Tak puas bermanja lg si kecik aku tu nanti. He..he..he.. Tu yg paling merisaukan aku sbb skrg ni je pas mkn/minum aku mesti rasa loya tekak. Dah tu aku pun akan rasa penat sesgt skrg nie. Perut aku pun rasa semcm je. Yg paling penting aku lum dtg period lagik! Kuang..kuang..kuang... Suspen aku dibuatnya. Memang la sejak pas aku bersalin @ caeser dulu period aku memang tak menentu. Kekdg tu 2 minggu sekali je terus period @ bocor. Pada mulanya aku risau la gak nape aku leh jadi mcm tu tapi pas aku tanya pd doktor, doktor kata itu adalah perkara biasa / normal. Semuanya kerana perubahan hormon lagipun kan aku baru pas operate. Barulah lega sikit hati aku nie ha...Anak aku pun masih menyusu bdn lg. Sian lak mengenangkannya nanti. Tapi kalau dah mmg rezeki aku nak dpt baby lg mcm mana ya? Bkn ke semua tu aturan Tuhan Yang Maha Esa! Maka dengan itu aku redha menerima segala-galanya...

1 comment:

  1. hehehe jangan jadi macam kawan aku..csear gak..dok tak dtg bulan dah mengandung balik ank blom sthn..heheh hjg thn nie dia bersalin..thn lepas pun bersalin hahaha

    ReplyDelete