Thursday 23 June 2011

BaTuk + SeLsEmA = SEMPUT @ AsMa


Bayangkan kalau kena guna benda alah
nie setiap masa!! Huhuhu..
Sejak semalam lagi aku dah rasa dada aku ketat semcm @ susah sgt nk bernafas. Tapi mcm biasa gak la aku masih tegar/kental/degil/ketegaq jadi aku pun masih lg mkn mknan pedas & berminyak serta minum air ais. So padan la ngn muka aku. Tu la bak kata org tua2 `mencegah itu lebih baik dr mengubati', ha kn skrg sapa yg susah kalau bkn aku yakni tuan bdn sendirik! Ekekeke...Jenuh gak la aku menelan ubat batuk yg ada dlm stok ubat di umah aku tu. Smuanya gara2 aku takut + bimbang penyakit aku makin melarat. Karang tak pasal2 lak aku kena tahan kat wad. Aduyai, bknnya apa kalau aku masuk wad mcm mana ngn Afiq Nuqman nnt? Al- maklumlah si comel aku tu kan menyusu bdn, lagipun sejak anak aku dah semakin membesar nie dia kurang gemar kalau berada di tmpt yg agak sesak/ramai org (sebijik mcm Abahnya!) Like father, like son.. Kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi!! Huhuhuhu.... Lagipun aku tak mao la anak aku pun berjangkit sekali sbb  Afiq Nuqman tu mmg la cepat sgt berjangkit dr aku pantang je aku tak sihat sikit je confirm pas tu anak aku tu lak dmm/sakit. Aku mmg berjaga-jaga dlm hal nie sbb dah pernah ada experience mcm mana teruknya anak aku tu dmm. Siap terkejut-terkejut lagi sbb suhu bdnnya panas sesgt. Huih time tu rasa mcm nk je aku tukar ganti ngn anak aku agar segala penyakitnya biarlah aku yang tanggung. Walau sakit teruk mcm mana sekalipun aku tetap gak g opis sbb minggu ni ngn minggu dpn aku teramat sgt le bz. Sabau je lah. Hikhikhik...:(

No comments:

Post a Comment