Thursday 16 June 2011

Happy Birthday 2 ME!!!!!

Semalam (9 Jun 2011) telah genap usiaku menjangkau 3 series....Namun begitu aku bersyukur kerana aku telah dianugerahkan cahayamata yang amat comel, keletah, manja, sihat, baik & bijak. Sehari sebelum hari lahirku, aku telah menerima birthday card dari Mr. Simon (kenalanku!) Wah, bestnye.. Tqvm Mr. Simon atas kiriman kad tersebut. I'm really grateful. Tepat je menghampiri jam 11:53:49 pm hp aku berbunyi. Sms ucapan hari lahir dr mr. asben rupanya!! Aduyai... terharu + gembira + merasa amat bertuah sesgt. Terasa diriku amat dihargai, diingati & disayangi sepenuh hati!! Sbb mr. asben aku bknlah yg jenis yg romantic person. Cinta, kasih, sayang serta rindu yg dipamerkan pdku mmg agak sukar dilafazkan oleh mr. asben tapi melalui perbuatan, pengorbanan & tingkah lakunya dpt aku tafsirkan sedlm mana cinta, kasih, sayang & rindu pdku. Kira-kira jam 09:41:45 am, hp aku berbunyi. Sms ucapan hari lahir dr abgku di Manjung. Thanks a lot bro! Ptg tepat pukul 5.30, mr. asben tiba di opisku sambil mendukung permata hati kami, Afiq Nuqman. Barulah aku tau rupa-rupanya mr. asben dah ada rancangannya tersendiri nak celebrate birthday aku di luar mlm nanti. Tapi sebelum tu, mr. asben sempat la membeli kek coklat sponge yang sgt sedap! Sambil memberi hadiah + birthday card! Sweet & simple birthday card tu... Sekali lagi aku terkesima! Terus aku peluk + cium mr. asben ngn si manjaku sayang. Afiq Nuqman pun mcm tau2 je birthday mamanya hari nie sbb bila aku nyanyikan lagu birthday terus dia berjoget sakan & tersenyum riang. Pandainya anak mama nie. Sungguh, mama amat berbangga memiliki serta melahirkan Afiq Nuqman! Afiq Nuqman la hadiah buat mama yang paling tak ternilai dengan jutaan wang ringgit + harta pusaka + pangkat + nama + gelaran. Abang & Afiq Nuqman adalah nyawa & sumber inspirasi dalam hidup ayg / mama. Semoga keluarga kita dilimpahi rahmat, bahagia & diredhai oleh Nya sepanjang masa. Amin... Malam tu kami sekeluarga gi dinner. Aku happy & enjoy sesgt ngn sambutan birthday aku tahun ni. Kengkwn, akakku, bos2 ku & anak2 sedaraku pun tak lupa wish dlm Facebook aku. Meriah rasanya! Thank u so much u olllllssss.... Terharu & bangga aku dibuatnya. Aku akhiri nukilan aku kali ni ngn sms dr mr. asbenku yg tercayang! " SELAMAT HARI JADI MAMA.. SEMOGA JODOH PERTEMUAN KITA BERKEKALAN HENDAKNYA... SESUNGGUHNYA ABAH DAN AFIQ AMAT SAYANGKAN MAMA". TQ ABAH & AFIQ NUQMAN. MAMA LAGILAH SAYANG ABAH NGN AFIQ NUQMAN SELAMA-LAMANYA! Together 4 eva' n' eva'.....Gambar ihsan cik Google!

Er, ada sesapa nak hadiahkan aku kek lagi ke? Ekekekeke....

1 comment:

  1. happy birthday.... dh tua ek.... nov ni aku lak :)

    ReplyDelete