Wednesday 4 May 2011

Migrain oh migrain....

Bahawasanya adalah dimaklumkan bahawa hari nie aku x de mood sbb kena migrain balik. huhuhuhu.... Sebenonya dah lama aku x kena migrain nie ha since 2004 lagi. Last sekali aku kena serangan migrain nih aku terjatuh dpn BSN kat PB dulu dalam taun 2004. Hehehe.. Itu jam aku masih single mingle lagik la. Jugak aku belum keja ngn gomen. Harus diingat, waktu itu BMI badanku agak ok lagik. Ye ke oke? Ahaks hentam ajelah labu labi. Jadi aku terus la pepagi pas bersiap nak g opis aku mengajak mr. asben ke klinik kesihatan Presint 9 seawal yg mungkin. Oleh kerana kesakitannya jelas ketara maka aku dah x leh nak bertahan lagi. Opismate aku lak tinggal sesorg  pagi nih sbb Cik Eita (pegawai kontrak kat sektor aku bercuti ari nie). Ikutkan rasa sesedap oren sunkist nak je aku amik MC tapi dek mengenangkan opismate aku yg tengah peknen tu sian lak kena buli sorg2 ngn pegawai2 kat sektor aku ni ha... Karang dia lak yg sakit, aku gak yg susah (susah dlm erti kata yg laen, aku lah yg kena cover, take over keja dia nnt! huhuhuhu... mintak ampun! aku lum bersedia mental + fizikal lagi nih. Biolah aku tanggung kejanya dlm bln 8 nnt pun udahlah yeop oiii... Maunye time tu mike pun x sempat nak berbelog kemain. Hah padan muko aku! At least skrg leh gak aku lepaskan tension kat belog aku ni hah... Ntah-ntah taim tue nnt belog aku terus bersawang-mawang la dek kebizian aku menanggung kejanye. Umangaaaiiii.... Aku dpt bayangkan taim tu nnt, aku bkn saje leh dpt migrain malahan lebih dr tu aku leh dpt! Uhuk,uhuk,uhuk..... Mesti penat gile rempah kari babas aku taim tu. Mana nak buat claim pegawai2 la, meeting la, failing la, up date google calendar la, taip menaip surat/memo/maklum balas la, e-mel menge-mel la, faks mengfaks lagik, scan mengscan la & la, la, la, lain lagik. Perghhh semoga masa tu nnt aku diberi kesihatan yang elok + mood yang baik. Aminnnnn..... Anak mama juga!  X pe janji masyuk pun ok gak la.. Leh buat shopping baju anak mama nnt. So, mulai skrg aku kenalah amalkan pemakanan yg sihat serta rehat + tido yg mencukupi agar aku leh buat preparation menantikan masa/bln 8 ini.

P/S: Gambar ihsan mr google..

2 comments:

  1. HANG ADA MIGRAIN KE HUSNA??? XBLEH TENSION2 SANGAT

    ReplyDelete
  2. He3... Ada. TaP dh lama x kena. TaP skali kena teruk gak!! Huhuhuhu.. Tq follow aku. Aku follow kau gak ya.

    ReplyDelete