Monday 9 May 2011

ExAmKu, ExAmMu JuA.....

Al-kisah maka tersebutlah kisah sang kancil dengan kura2 puteri rupawan @ rupa mcm awan yg terpilu akan menempuhi peperiksaan khas untuk memasuki skim perkhidmatan penolong pegawai tadbir gred N 27 (kenaikan pangkat secara lantikan/kpsl). Masa alohnyer aku idok le study bagai / tak study pun oleh kerna kebizian yang amat ketara.... Ngn keja2 di opis & melayan karenah cahayamata yang semakin lasak + aktif. Membuatkan aku agak keletihan sesangat dalam erti kata yang laen aku mmg maleh la nak baca2 buku nie sejak aku meninggalkan zaman remaja percintaan persekolahan. Jadik segala alasan2 di atas tu hanya rekaan semata-mata, tiada kaitan ngn idup mahupun pun yang telah tiada. Dah maleh tu ngaku ajele Husna oiiii.... Hehehehe.. Bak kata mr. asben ku "eleh, mcm2 la awak punya alasan tu kan!" Aramak mcm mana mr. asben aku leh tau yg aku nie mmg la maleh nak mengadap buku2 ilmiah nie ha? Agak2nya dah terpampang di air wajah/air muka aku nie yekkk? Justeru itu, kengkawan sekelian alam & manusia, kita akan bertemu lagik di hari Jumaat, 13 Mei 2011 ya. Hal ini kerna aku akan bercuti tanpa rekod (yiiiippiieeee) selama 3 hari. Doakan semoga aku sukses nanti. Aku start exam mulai 10-12 Mei 2011 di Hotel Flamingo, Ampang. Peh la jauhnya tempat aku kena exam kali ini. Sib baik mr. asben leh tlg hantarkan selama 3 hari berturut-turut. Mr. asben siap tunggu aku sampai aku abis exam lagik tau. `Oh my dear laling, tq so much! u mean everything 2 me!!' Muuaaahhhsssss......... P/S: Gambar ihsan dr cik google. Aku ala2 gambar tu la. Just peluk buku je ari2. Tak baca pun! Moga mujarab lah nanti hasilnya! Huhuhuhu.. Keja kat opis pun melambak-lambak. Opismate aku dah muncung sedepa aku cuti lagik! Alahaiiii nak buek cam no.....

No comments:

Post a Comment