Monday 25 April 2011

mOnDaY bLuEsSs........


Emosi aku ari nie mmg kacau bilau. Kalu g check kat spital sure blood pressure aku naik tinggi nih! Mcm KLCC. Aduyai... Mana taknya tetiba je hp aku buat problem. Mcm tau-tau je org gomen dpt gaji ari nie. Dibuatnya tak de line dr semlm smpai ler ke ari nie.Karang aku buat down line sendirik baru tau hp nih! Ekekekeke.. Tensi aku dibikinnya! Paneh rasanya hati den ni ha... Terus aku membebel kat mr. asben aku sepanjang jln kehidupan  dr umah ke opis aku. Sambil merungut kata nk cari/beli hp baru. Terus terlintas kat minda cerdik pandai bijak aku nak tanya Maxis pasal plan iPhone & lelain tu. Kalau ok, baik aku pejam mata hati aku, rembat je salah satu fon yg ditawarkan pakejnya tu! Leh ke mcm tu? Kalau tanya mr. asben for sure jawapannya "awk ni,buat membazir duit je la.." Huhuhuhu. Tapi kan abg fon ayg dah tak leh guna la. Mcm mana nie? Mcm mana kalau ada hal2 urgent/ my boss Mr. G nak buat sport check nanti sama ada ayg g opis ke,or g shopink kat Alamanda ke? Hehehehe.. Logik tak alasan ayg tu abg?! Isteri abg nih mmg la terror dlm bab2 ini. Bab2 utk menghabiskan uang ringgit & harta benda abg. Hehehehe.. Lagi pulok agak menyedihkan aku opismate aku lak MC ari nie. Huhuhu.. Rasanya nk menyanyi je lagu NEGARAKU dlm erti kata yg laen nk menangis + menjerit sekuat ati ayam serama je aku pepagi nih! Adoiii.. Keja tgh melambak-lambak kt opis yg ku chenta ikkkkkk ni. Apa nk buat dah nasib badan. Opismate aku tgh peknen skrg ni. Due datenya bln Ogos nanti. Perghh aku rasa taim tu musti aku tak cukup kaki ngan tangan nak mengerjakan segala mak nenek atuk keja kat opis ni. Aramak... Leh pengsan la aku taim itu nanti! Napelah aku tak peknen lagi taun ni. Kalau idok kan ke senang lenang aku bercuti di rumah! Lama tuh 3 bulan yuooooooollssss... Tapi kan bila difikirkan balik baik le aku bawak hp aku g repair dulu. Kalau tak ok gak baru le teman memikiokan cam mane le gamaknya solution terbaek buat aku nanti. Tak pun kite bakor ajenye! Lagipun hp aku nih byk sentimental valuenya buat diri teman ni mike oiii.. Harap-harap ok lah hp aku ni setelah dihantar repair nanti la. Amin... Dapat la aku jimat cermat apa yg patut buat masa terdekat nie hah..Al-maklum la semenjak adanya anak ni aku kena la dahulukan my baby dahulu dalam apa jua yg aku lakukan supaya si manja aku tu tak terabai. Anak ni kan anugerah & tanggung jawab utk kita semua. Jadi kena la utamakan bab2 Afiq Nuqman dulu barulah hal2 mamanya. Betul tak mr. asben cayang? Huhuhuhuhu.....
P/S: Gambo hasil tajaan Maxia @ kredit picture 2 Maxis chenta hatiku!

No comments:

Post a Comment