Friday 22 April 2011

CINTA HATIKU TERSAYANG!!!!


Afiq Nuqman

Tanggal 29 September 2010 (Rabu), tepat pukul 13.17 p.m. yakni bersamaan 1.17 tengah hari.. lahirlah (secara operation/caesar) cinta hati yang selama ini amat dinantikan kehadirannya dalam kehidupan aku & suaminya tercinta. Sejak malam lagi aku tak lena tido. Bercampur aduk rasanya perasaan aku kala ini. Rasa takut + seram + sejuk + ngeri + gembira + terharu + saspen + risau + sedih. Yelah 1st time kena masuk @ duduk dalam wad ni memang la tak lena tido aku dibuatnya. Nak pulak semenjak kawin/peknen nih aku jarang tido sesorg.Huhuhuhu..Pukul 5 pagi aku dah bangun mandi. Sebab nanti nurse nak pasang tiub tayar bagi membolehkan aku membuang air kecil. Adoiii sakit sesgt mase dipakaikan tiub tayar tuh. Dah tu pulok misi a.k.a. nurse tersebut telah salah pasang jadi bila aku ter shishi terus ke katil ku saje. Bila mr. asben ku tanya "nape bau mcm hancing je kt awk nie yang?!" Barulah aku tersedar yang tiub tu tak dipasang dengan sempurna.Perghhh.. Taim tu hangin 1 badan je aku rasa sebab dah la sakit sebenornya aku ngah kecut tali pusat perut sebab tunggu turn nak caesar.hehehehe... Tapi aku memang  terharu + bersyukur + gumbira mempunyai suami seperti mr. asbenku yang sentiasa setia berada disisi aku memberi kata-kata semangat & perangsang serta menjaga aku dengan penuh kasih sayang sepanjang tempoh kehamilan, operation & berpantang aku. Jarang/susah tau nak jumpak suami mithali macam mr asben ku ini taim nih. So, dikesempatan ini ala-ala Awie ckp dlm filim Zombie Kampung Pisang saya dengan bangga & berbesar hatinya ingin menujukan lagu nyanyian boifren lama saya Anuar Zain "SEDETIK LEBIH" buat sang arjuna tercinta a.k.a. mr. asben @ Encik Mazlan bin Ismail dengan ucapan i lap u sooo muchhhh....wink..wink.. Muahhsssss....

No comments:

Post a Comment